Røget vildlaks og palæoknæk – mætter ret længe

Med køleskabet fuld af palæoknækbrød, så er det altså let at lave sig en mellemmad om eftermiddagen.

Bare tanken om, at der er noget godt, der venter, kan få skuldrene til at sænke sig på vejen hjem.

Absolut ingen grund til at købe noget knald på vejen..

Forleden var jeg endda så heldig, at Netto havde røget Alaska Vildlaks på hylden. Helt mørk og fast i kødet, istedet for den der uendeligt fedtede og lyse opdrættede tamlaks..

Hold nu magle, hvor det smagte godt.

(Havde også lige tilsat den gode pesto)..

Det bedste var dog, at jeg var fuldstændigt mæt i 3 timer på trods af den umiddelbart lille mængde mad.

Whats not to like..

Pigerne tager dem med som snacks til frikvarterene i skolen – uden pålæg (ISÆR uden laks, for man er en DÅRLIG ven, hvis man har stinkepålæg med i skole!!!).

Kan du ikke få vildlaks, så køb noget lækker hummus – eller endnu bedre lav den selv – det smager ordentligt godt (storepigens udtryk)..

Palæoknæk med vildlaks

Opskrift på mættende snack

2 stykker palæoknækbrød

2 skiver røget laks (vild eller tam)

2 teskefulde pesto

Fremgangsmåde

Arranger til du er tilfreds med udseendet 🙂

God appetit og god mæthed!

Anne Seidelin – kostvejleder, coach og sygeplejerske – København Ø

Få en gratis Introsamtale

Jeg tror på relationer.

Du og jeg skal være det rigtige match.

Få svar på et par spørgsmål og mærk efter:

Ring eller Skype 10-15 minutter GRATIS (se mere her)

Del i dit netværk:

Del på facebook
Del på google
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på print
Del på email

Få de hemmelige tricks på mail

Tilmeld dig mit nyhedsbrev gratis - og få lige nu mit effektive E-hæfte med kostplan og opskrifter med som gave: